Tisdag 20/9-2011 KALMAR

har inte kunnat blogga idag för att internet har bråkat med mig. ¨

idag har väl inte hänt så mycket, vilket är jävligt skönt. detta är som en semester för mig.

alex kom hem från skolan vid 12. då hade jag lagat kötbullar och makaroner. när han sedan åkte tillbaka till skolan så la jag mig i sängen och kollade på desperate housewifes tills jag somnade. vaknade av att alex kom hem igen. nu har vi precis ätit middag (thaigrytan från igår). ska lägga oss och mysa tills det är dags för mig att bege mig mot tåget.

vet ni vad det kostar att ta tåget från kalmar till malmö? 350 fucking kroner!! tycker det är rena rånet. visst tåg är skit bra, miljövänligt och allt sådant. men hur tänker de när de tar sådana priser? det är ju inte så att man överväger att ta tåget när det är dyrare att ta tåg än bilen. och med bil är det ju så mycket bekvämare. dags att tänka om SJ!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0