träning

har varit och tränat fotboll ikväll. gick väl bra men jag fick skit ont i högra ljumsken efter ca halva träningspasset. kunde inte skjuta utan att känna smärtan och knappt ta emot bollen med höger benet. smörjde in det med värmesalva och det kändes väl bättre för stunden. får se hur jag känner mig imorgon..

sitter och kollar på något program på 5an. handlar om ungdomar som festar på ayia napa och så tror de att de är där själva, men att föräldrana i själva verket ser allt de håller på med. trodde att det skulle vara lite mer underhållande, men det var ju skit tråkigt och jag skäms så mycket när jag ser andra skämma ut sig så.

ni som ser/såg det. han svart håriga dennis, fy fan vad jag stör mig på honom. jag vill nita skallen ur honom!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0