varför måste man ha en rubrik?

hela förmiddagen la jag och lata mig i sängen. datorn på magen och greys anatomy på skärmen. till slut tog jag tag i dagen, hoppade in i duschen och kletade in smink i fejjan. och efter ett tag kom sallsan och hämtade mig. vi körde till maxi och handlade käk. ut till oxie för att hämta josse. och tillsist hem till sallsan. där fixade vi tacos. går alltid hem.

alla tre var ap hungriga så att maten slank ner snabbt och lätt. propp mätta slängde vi oss alla i soffan (okej, sallsan var duktigt och diskande undan allting) och glodde på idol. eller nej, nu ljög jag. idol var mest bakgrunds underhållning. vi satt och snacka massa goja. det är ju det vi tjejer är bäst på tydligen?

tack för en perfekt tisdagkväll tjejer!

på mig idag hade jag jeans från replay och tröja från zara


har försökt att ladda upp en bild i ca 20 minuter nu. men det vill verkligen inte. så ni för nöja er med min outfit bild så länge så försöker jag lägga upp bilder från dagen imorgon istället.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0