Why?

satan i gatan vad jag ångrar att jag skrev det dära "detox" inlägget igår.

nästan exakt samma tid på dygnet kommer sötsuget, vid 5-6 tiden. det är som en jävla klocka som går i gång i min hjärna att jag måste ha socker. men nu när jag skrev det inlägget så känns det mer "riktigt" och förbjudet att bryta det. det finns ju där, svart på vitt och om jag bryter detta nu så har jag misslyckats.

nu kanske ni märker hur socker beroende jag är. om detta hade varit en helt vanlig dag, en dag då jag inte kvällen innan hade skrivit ett helt A4 papper om hur duktig jag ska vara att stå emot socker en hel vecka så kan jag lova er att jag hade suttit på min cykel påväg till ica maxi och handlat allt jag var sugen på!

nej jag SKA klara det. behöver bara något som får mig att tänka på något annat än socker. addicted



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0