denna helgen.

okej, då vart denna helgen över och jag måste säga att det är skönt. alltid skönt när jobb helgerna är över.

fredags var jag som sagt hos mamma hela kvällen, käkade ben och jerrys så att det sprutade ut ur öronen. gotta love it.

i lördags var det jobb sedan hem och fixa sig på mindre än en halv timme för att sedan var det fest. emelie åker snart iväg och jobbar igen och ingen har någon aning om när hon kommer hem igen. men det var trevligt hos emelie. massa drinkar och massa dans. som en fest kväll ska vara!
hem i hyffsad tid för att det väntades jobb idag med.

jobbet gick bra, ganska segt bara när det är så dåligt väder..

efter jobb gick jag dirket och mötte sally på hemköp och vi handlade hem allt vi var sugna på. ostbricka, paj, godis, pizza.. ja vi är sjuka i huvdet. behöver ingen som påminner oss om det. gott var det, men nu ligger man illamåendes i sängen och vet inte vart man ska ta vägen för att jag är så mätt.

tog med mig beyonce konserten hem till sally för hon va tvungen att se den och hon älskade också den. man kan bara älska beyonce

ja, det är väl det som har hänt de senaste dygnen. imorgon väntas jobb igen, roligare än så blir det tyvärr inte.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0