Köpenhamn

Blev en spontan tripp till Köpenhamn igår. Cornelia, Lars och Carina skulle över för att byta lite presenter som corre fick när hon fyllde år. Vi hade inget bättre för oss så vi bestämde oss för att följa med.

Hittade tre par skor inne på magasin som var såååå fina. Var så nära på att köpa de men ångrade mig i sista sekund. Vill spara mina pengar till resor och annat. Och jag är så trött på att vara pank sista veckan i varenda månad. Då känns det bättre att jag köper något strax innan lön så jag vet att jag har pengar till spontana saker.

Efter att ha gått runt och kikat ett bra tag satte vi oss på en italiensk restaurang och åt sjukt god mat. Jag beställde in kalvfile och den var gudomlig. Bara smälte i munnen :). Drack även några flaskor vin till maten som man får lida gör idag. Men såå värt det :).

Blev en glass som avslut på Köpenhamn central när vi stod och väntade på tåget.

En underbar em/kväll ❤

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2193101/images/2012/pic_200254652.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0