köpenhamn.

har haft en helt amazing hel dag i köpenhamn. var där med borgström och alex och efter några timmar kom även carina in. blev en hel del shopping, en massa öl, drinkar och mat. varför smakar öl alltid extra gott när man är i danmark?

jag köpte en helt fantastisk sak som jag är kär i. om inte alex hade legat brevid mig i sängen så hade den gjort det. får se om jag visar upp den/det/dem vid ett senare tillfälle.

när jag och alex kom hem så delade vi på hanspåskägg som han fick av mig, eller dela och dela. jag tog 80 % och han fick nöja sig med 20.. bara massa choklad kvar nu och jag är inte ett så stort fan av choklad. ett bra avslut på en underbar dag.

nej nu måste jag försöka få lite sömn. jobb imorgon mellan 9-15, sedan går även jag på påsklov :)



later

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha tänkte faktiskt på dig när jag såg det!! Den

Mobilaffären på entre, det fanns i fler färger, finns så fina!!

2012-04-05 @ 08:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0