måndag.

då var det måndag igen.. fan vad veckorna går snabbt!

vaknade av väckar klockan kl 10, funderade ett tag på att stänga av skiten och somna om igen och missa träningen. men tog mig i kragen och gick upp och käkade frukost. behövde verkligen min sömna efter många timmar missad sömn de senaste dagarna.

har sedan spenderat fm med att lägga in bilderna på facebook från festen. om ni tycker att vi ser väldigt fulla och dräggiga ut, då ska ni se de bilder jag inte la ut. hhaha fy fan. men roliga minnen. tänkte att jag tar någon "inte facebook matrial bild" här i bloggen istället.

idag då.. jo ska träna kl 12, sedan är det jobb resten av dagen. tyvärr blir det inte roligare än så.

det bästa med denna veckan är att alex kommer hem redan imorgon och stannar i malmö en veeecka!! woho!







later

Kommentarer
Postat av: Sally

fulla fina flickor och pojke <3

2012-04-23 @ 16:20:46
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: manda

fast gilla dessa bilderna bättre än dem som ligger på fejjan :O för dem är verkligen hemska liknar en fetbjörn på alla typ som e mega full :(

dessa bilderna var ju OK om man jämför med de andra ;OOO haha

2012-04-23 @ 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0