Skit

Detta är en riktig skit dag! Jag jobbar ju alltid 9-15 på torsdagar.. Men nu har någon "sjukat" sig på jobb så de har fått göra om lite. Och som vanligt drabbar de alltid mig och L. Vi två som är ordinarie. Varför har vi ens timvikarier när de aldrig kan jobba?!

Så istället för att sluta kl 15 börjar jag kl 15 vilket suger för att detta är min lediga helg och där rök långledigheteb för nu ska man tydligen jobba..

Alex som kommer hem idag också. Sedan är det inte bara det med jobbet. Allmänt irriterad idag. Spec på människor som är ute och går med sina mega hundar lösa utan att ha koll på de!

Maaaah!!

Har iaf varit ute och gått en lång runda med hulken vilket var härligt :) super fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0