tisdag.

ännu en dålig sömn-natt på jobb, som 90 % av fallen. kvittar hur trött jag än är när jag lägger mig så har jag skit svårt att somna. allt ljud utanför, världens obekvämaste säng som gnisslar få fort man rör sig en minsta centimeter o.s.v.

så när jag kom hem från jobb var jag hur trött som helst. la mig i sängen och läste och sega ihop ännu mer. när klockan var 20 över 10 och det var dags att göra sig iordning för träningen ville jag nästan gråta. det var ju även för sent för att ställa in passet, så jag maka mig dit ändå (fast mycket ovilligt!).

men när jag väl stod på min IW och körde passet så gick det bra. tröttheten var som bortblåst och jag hade istället en massa enegri. det gäller bara att ta sig dit så fixar det sig.

och denna känslan jag har nu när jag ligger färdigduschad i sängen är priceless!

så dagen tips. fast du är jävligt omotiverad, kämpa ändå dig dit. när du väl är där är det inte lika jobbigt och efteråt är det värt allt!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0