tisdag.

har laddat upp med ett inlägg från mobilen om går dagen. men det vägras att laddas upp, skrev det igår men det vill inte laddas upp helt enkel.. så om det dyker upp under dagen eller någon annan dag i veckan så handlar det inlägget alltså om igår (måndag) när vi var ute och firade corre. så nu har jag klar gjort det.

var så skönt att få sova ut idag. sov 9 timmar, det är det längsta jag har sovit på fleeera dagar. fast att vi inte ställde någon klocka igår morse så kunde jag ändå inte sova. vaknade helt klar vaken kl 7.30 och då la vi oss ändå vid 2..

idag har jag iaf varit och tränat, IW (som alla tisdagar) var jätte roligt MEN jobbigt som sören idag. men efter när man är färdig, ny duschad och har lunch i magen, då är det värt varenda svett droppe!

ska chilla en liten stund innan det är dags att bege sig mot jobb. har inte jobbat på en tisdag på en månad, så det känns lite konstigt. och jag tror hela tiden att det är måndag. så ler lite extra när jag kommer på att det "redan" är tisdag :)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0