Timbuktu

efter en härlig dag på standen blev det snabba ryck hem för att duscha och sminka sig. sedan över sundet och in på tivilo (käkade först på en mysig resturang utanför tivolit) och kollade på timbuku. fan vad bra han var och fan vilket drag det var inne på tivolit.
 
nu ligger jag hemma i min säng trött i fötterna efter mycket dansande och hoppande. så det ska bli skönt att få stänga ögonen och drömma om min alex som jag saknar alldeles för mycket! tänkte skriva "hoppas denna veckan går snabbt" men det ska jag inte, för jag har semester och jag vill verkligen inte längta bort min semester som jag har längtat efter sååå länge!
bilder hittar ni på facebook.
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0