Tjugofemte augusti

Yupp yupp. Hur är det mer er idag? Blev ganska sent för oss igår. Var hos Gustav till ca halv ett. Tog sen taxi in till en pubb, krögers tror jag stället heter. Blev en öl där och sedan traskade vi över gatan och in på Harrys. Andra gången jag är ute på Harrys i Kalmar och kan ju säga med säkerhet nu att Harrys i malmö är 10 ggr bättre. Men det är helt okej här i Kalmar. Var ute med skit roliga människor igår och det är ju alltid så att det blir vad man gör det till. Det snackas om utgång idag igen. Så nu ska jag gå upp, fräscha till mig och ta tag i denna dagen också.
Okej de bilderna på mig och Alex.. Kan ju säga såhär.. Vi var inte nyktra igår. De är tagna i hissen påväg upp till lägenheten när vi kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0