All I want for xmas is you!

Bästa julen någonsin och nog den ända julen jag har gråtit som ett barn!

Efter Kalle anka satt vi och åt, det var jag, Jessica, Simon, pappa, mamma, mormor, Arnold och Romeo. Klockan är ca 18:30 då det helt plötsligt ringer på dörren. Jag blir lite rädd/osäker för jag trodde det var en granne som skulle klaga på den höga ljudvolymen eller något, så jag ber pappa att öppna dörren. Han gör det och det är helt tyst. Nyfiken som jag är måste jag kika fram och titta vad som försegår och då ser jag ALEX. Jag blev helt paralyserad och bara stirrar, kan inte röra mig och jag får inte fram ett ord. Efter att ha stått och stirrat som för mig kändes som en evighet (men i verkligheten säkert bara var ett fåtal sekunder) så släpper allt och jag springer fram och hoppar upp i hans famn och tårarna bara kommer. Jessica kommer också ut i hallen och hon börjar också gråta :').

Bästa presenten/överraskningen någonsin. A real xmas miracle!

När vi överraskade Alex familj är också en historia (ingen förutom hans pappa visste om att han skulle komma hem) men inlägget blir nog för långt då.


Kommentarer
Postat av: Sally

Ååh underbart!! <3

2012-12-27 @ 08:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0