Äntligen söndag

(att blogga från mobilen fungerar fortfarande inte)
 
så då var äntligen jobb helgen över, den har gått ganska segt, men det är nog bara för att jag inte hittade på något igår kväll. fast att det är jobb helg brukar jag ändå alltid ha något inplanerat på helgerna. men inte denna. förutom idag.
efter jobb var det raka vägen hem (förutom stop på ica maxi och MAX för mat) för att göra sig i ordning. jag och josse skulle hem på julmys/fest/chill kväll. var där strax efter 19. sara och christoffer bjöd på vin, glögg, godis, pepparkakor, lussekatter.. ja allt du kan tänka dig som hör hemma på ett jul-gotte bord. det var jätte trevligt där hemma, men jag var så trött efter att ha jobbat hela helgen.
 
nu är jag hemma och ska snart tacka för kaffet, mina ögonlock känns vääldigt tunga för tillfället.
 
later
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0