Alla hjärtans dag.

hade inget internet igår på jobb, därav inga uppdateringar. igår var det den 13e fabruari, jag och alex har alltså varit tillsammans i tre år och 8 månader. jag måste börja smida planer till vår 4 års dag!

idag är det alla hjärtans dag. vet ni en sak, jag och alex har aldrig varit tillsammans på alla hjärtans dag. antigen har han jobbat eller som detta året varit i skolan. det har aldrig slagit fel.
men jag behöver inte en speciell dag för att visa min kärlek till honom, det tycker jag att vi gör till varandra hela tiden. men att sitta på en mysig resturang med sin käraste idag hade ju inte varit så dumt.

planerna för dagen är att jag ska sticka och träna om någon timme. sedan ikväll ska jag hänga med josse och sallsan. de får vara mina valentines idag <3¨

massa kärlek till er

love of my life


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0