ekonomisk

fan, jag vill bli mer ekonomisk. jag vill kunna spara pengar till roliga, större saker. men när jag inte har något större mål, som en inbokad t.ex resa om tre månader är jag värdelös på att spara. det jag lägger pengar på är kläder och skor. men när jag ser ett plagg som jag vill ha kan jag inte bara låta det hänga, jag får en känsla av att jag MÅSTE ha det. måste måste måste, kan inte leva utan det känsla.

om jag mot förbjudan inte köper det tänker jag på det 24/7 och det slutar med att jag åker tillbaka dagen efter och köper det.

har någon tips mot dessa känslorna?



later

Kommentarer
Postat av: annie

seriöst tips? sluta gå i affärer. det har jag haha!

2012-02-28 @ 23:17:23
Postat av: Camilla

ja, men sen när man är i stan med någon kompis så säger de, men jag måste hitta något att ha på mig till lördag. så går man där och hjälper att leta efter något så dyker DET plagget upp.. det är då jag måste lära mig att säga nej till.

2012-02-29 @ 12:11:49
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0