galet

hade en galen utekväll med mina tjejer igår. hade så jävla roligt, så fast att jag kom i säng kl 20 i 6 på morgonen så vaknade jag med ett leende på läpparna!

började med att sally hämtade mig vid 5 tiden. då körde vi och handlade på coop. sedan hem och lagade middag. började så smått att dricka vin och göra oss iordning. anneli och josse kom även hem till sally.

vid halv 10 tog vi taxi in till stan. hämtade upp viktor sedan på förfest i västra hamnen hos någon som hette kim var väl sådär där hemma. men det var bara att dricka (HEHE). och desto mer alcohol man fick in i kroppen desto roligare blev det där hemma.

vid halv 1 åkte vi in till stan, mot savoj pekade våra klackaskor. när vi kom in på savoj fick jag en CHOCK! några sällskap som SATT ner och sippade lite skumpa. ville bara där ifrån. men gav det ändå en chans. vi började dansa själva på dansgolvet men när överklassen kollar snett på en när man försöker att ha det roligt fick vi nog och gick efter 20 min.

nästa destination harrys och där inne var det BANANAS. jag hade så jääääävla roligt. dansade så att svetten sprutade och man fick träningsverk i lår och rumpa.

dansade till det stängde, även fast att vi var där i några timmar så kändes det som att det gick så snabbt för att jag hade så roligt.

efter harrys blev det BK som vanligt! var i säng 20 i 6, det är så det ska vara!

TACK FÖR IGÅR MINA HJÄRTAN. GA DAMN VAD KUL JAG HADE OCH JAG HOPPAS ATT NI OCKSÅ HADE DET.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0