glitter

hör och häpna. jag tyckte spinningen var rolig! okej, det var en av de jobbigaste jag har gjort, men det var rol-jobbigt if u know what I mean. så det kommer jag lätt köra igen. och det var kul att göra det tsm med en kompis (jessica) för då peppar man varandra till att klara det lilla extra.

efter träningen gjorde jag iordning mig på 40 minuter (dusch och smink) sedan tog jag bussen upp till stan och mötte jessica för lunch på jensens. efter lunchen kom även josse upp. blev en liten runda i stan. fick med mig ett par glitttriga byxor.

tanken var sedan att vi skulle ha lite vin kväll här hemma. men efter lite strul bestämde vi oss för att ha godis-kak kväll framför s.a.t.c.

efter ett och ett halvt avsnitt kom hjärtat äntligen hem. då gick vi ner i källaren och spelade kort istället. alex fick köra iväg och köpa ben och jerry glass till sin pms flickvän.

nu sitter jag här med ansiksmask, ska snart tacka för denna dagen och gosa ner mig med alex.

glittriga byxor från HM 349 kr


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0