Goose bumps

jag får gåshud när jag ser en bild rymden. jag kan inte förklara känslan exakt. men jag blir både ledsen och glad. känner mig väldigt liten, men ändå så stor. på bilden ser jag min värld. när du kollar på den ser du din värld. dina värderingar, dina skratt, dina tårar. det är du som bestämmer vad som ska innefatta ditt liv. är du missnöjd med något, gör en förändrig!

men jag kan ändå inte hjälpa det, jag får frågan i mitt huvud som jag egentligen hatar "vad är meningen med livet?" varför finns jag här, varför ska jag leva, varför ska jag ha det bra? när andra blir våldtagna av sin pappa och sina brödrar.
menå andra sidan tror inte att det finns någon anledning, det bara är som det är. och när det ändå är som det är, gör det bästa av det. det är din värld. måla den med de färger du vill se.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0