In my PINK world

i en försenad alla hjärtans dag present av alex fick jag ett par rosa träningsskor. behövde verkligen ett par nya träningskor, mina förra var så slitna och de var ett par löparskor, så de hade inget stöd åt sidorna.

har spelat badminton i de, varit på jympa i de och har sprungit på löpband i de och jag måste säga att de är underbara!
valde mellan två par. ett par som bara var som en "extra strumpa" som han på stadium kallade de. men jag tyckte att de var för tunna. eftersom att har jag problem med mina knä så vill jag gärna ha lite stöd under foten. men samtidigt ville jag lätta skor. så tog han fram dessa och de är perfekta!

de är från stadium och kostade 899 kr



later

Kommentarer
Postat av: emla

anäääääääää, tro man lägger upp såna fina skor så att FATTIGA STUDENTER ksn se :(

2012-02-25 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0