Lördag 4/2-2012

hade en super trevlig kväll hemma hos astrid igår. det bjöds på pasta, med salami och sallad. efter maten började vi blanda drinkar. blev caprinja, cosmopolitans och mojitos. dansade och hade kul. men eftersom att det är min jobbe helg tog jag bussen hem vid halv 1. men hade kul så länge det varade!

har ett litet dilemma för kvällen. mina föräldrar ska iväg på middag/spelkväll hos några kompisar och de har frågat om jag vill med de. men jag vet inte.. en kväll hemma med TV´n och en Ben och Jerrys låter inte helt fel i mina öron heller. men å andra sidan, en spelkväll är ju heller inte så fel. sedan att man får en tre rätters på det också. HMMMMM i-landsproblem.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0