morgon stund har guld i mun

har precis avnjutit en god frukost och sitter nu med en kopp te i handen. jag är rädd för att jag har ätit för tätt inpå träningen som är kl 12. och det är inte bara träning, utan det är spinning. jag fruktar spinningen. har inte så bra erfarenhet av det. mest för att jag tycker det är så satans jobbigt! jag är heller inget större fan av att cykla.

men jag har bestämt mig för att ge det någon chans till eftersom att det är bra träning för hela kroppen. men om jag inte gillar det så kommer jag inte att fortsätta med det.

tänk på att hitta träningsätt som du gillar. det ska vara roligt och jobbigt att träna. det ska inte vara en pina.

later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0