Onsdag 1/2-2012

så var det februari..

gick precis in på min internet bank och upptäckte hur pank jag var, kan det bli den 25e snart :)?

tidig morgon idag, sally ska hämta mig om 10 min (halv 9) sen ska vi sticka till friskis och svettis johanneslust och träna cirkelgym/indoorwalking. har inte tränat det innan, så det ska blir spännande!

-----------------------

hade en mysig heldag med josse igår. först var vi i stan med jessica, sedan kom sussie och då skulle jessica pysa. jag, josse och sussie satte oss på lilla torg och tog ett glas vin och låtsades som om det var sommar.. gick sådär.

sedan följde jag med josse hem och kollade på svenska top model och krängde. vill egentligen inte säga vad vi åt, men det måste fram. jag köpte först en chokladbulle och lösgodis för 75 kr (sick!). hemma hos josse åt vi pizza, äppelkaka med vaniljsås och sedan vitlöksbröd, och så en massa små godis på det. hahaha svulle kväll!

somnade i josses soffa (paltkoma). josses mamma körde mig hem vid elva. pratade en stund med alex, sedan somnade jag som ett litet barn och vaknade nu i morse när klockan ringde.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0