sol

har haft en bra dag hittils. tränade i fm, vart IW idag och det var super kul! sedan cyklade jag direkt till maxi för att handla hem det som saknades. ställde mig sedan och lagade lunch. jag lagade det jag och sally lagade i lördags. svamp/köttgryta, hur gott och enkelt som helst. tack för att du lärde mig det sally!

gick sedan upp och la mig i sängen och kollade på några s.a.t.c avsnitt. men efter ett tag blev mina ögonlock alldelses för tunga för att hålla sig uppe längre. somna och vaknade av att alex ringde mig. när vi hade snackat så kände jag att jag var vrål hungig, så jag slängde i mig två mackor.

jag vet att det har varit super fint väder idag. men min kropp ville sova, den ville inte vara ute och få massa D-vitamin. så är det bara. får hoppas på bra väder imorgon också.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0