Söndag 5/2-2012

jag beslutade mig för att dra med till affi och bengt (mamma och pappas kompisar) och det är jag glad över att jag gjorde.

till förrätt bjöds det på olika snittar. min favorit var helt klart den med gorgonzola ost och vattenmelonsmarmelad. till huvudrätt var det svampsoppa med vitlöksbröd, ostchips och torkad skinka. har nog aldrig ätit svampsoppa innan. men herregud var gott det var. att doppa en bit vitlöksbröd i soppan och sedan mumsa var a little bit of heaven!

till efterrätt, okej detta kanske var det sjukaste. det var som en cheesecaketårta. med ett lager mango cheesecake, ett lager choklad cheesecake, ett lager halloncheesecake och ett lager naturell cheesecake! behöver jag säga mer?!

efter all denna goda mat så hade vi spelkväll med många skratt :)

var hemma vid 1 och somnade som ett litet barn mätt och belåten.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0