Spinning? Nej tack!

nu är jag hemma, färdig äten och färdig duschad. träningen idag var rolig. hon som skulle hålla det var sjuk, hennes vikarie var en söt liten latino tjej som hade många salsa inspererande steg. jag kan verkligen inte röra mig som beyonce, men jag älskar att dansa så för mig var det bara tummen upp!

nu blir det lite mini spa här hemma. ska fixa mina naglar (både på händerna och tårna), smöja in mig, ansiksmask o.s.v.

btw, har avbokat mitt spinning pass imorgon. jessica, min tränings kompanjon har blivit sjuk, jag har aldrig gått på spinningpass (förutom med fotbollen en gång) och jag är så hemskt otränad. så jag väntar lite med spinning. iaf innan jag går dit själv!



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0