Torsdag 2/2-2012

2/2, det betyder att det var en månad sedan vi åkte iväg på skidresan. Gud vad tiden går snabbt!

har jobbar idag mellan 9-15. sen jag kom hem har jag bara legat i min säng och slappat. slängde i mig en pannkaka med ost och korv på innan. var inte så hungrig, men med tanke på att jag ska träna kl 18.15 så kände jag att det var bäst att ha något i magen. de två mackorna jag åt till lunch håller man sig inte på så länge.

förutom att träna ikväll har jag inte något planerat, jag får se vad som händer. men att ligga i sängen och se en film känns inte så dumt. men om någon läser detta och känner för att hitta på något är jag öppen för förslag. är dessutom ledig imorgon :).

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0