1a JANUARI

gott nytt år mina älsklingar! hade ni en bra nyårsafton? det hade jag iaf. en av de bästa faktiskt. det var emma och chrisse som bjöd hem på tre rätters middag med dryck. satt och åt och drack och hade trevligt. en stund innan tolv så gick vi ut på gatan och började förbereda med champange och tomtebloss. på tolv slaget fick jag en kyss av min älskade.

efter ett tag gick vi in ingen och festade vidare, hade danstävling (som jag vann), drack, umgicks.. ja vi hade jävligt kul.

vid fyra tiden gick jag och alex till min mamma som hade fest 10 minuter bort. var där ett tag tills ögonen inte orkade mer. beställde taxi hem, var väl hemma vid 5 tiden skulle jag tippa.

måste även skriva detta GRATTIS MIN ÄLSKADE ALEX PÅ 22 ÅRS DAGEN. JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN. HOPPAS ATT DU FÅR EN UNDERBAR DAG OCH ÄR INTE ALLT FÖR BAKIS NÄR DU VAKNAR.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0