Beyonce

i julklapp av anastasia och cornelia fick jag en klänning som jag tyvärr redan hade (den jag hade på mig på nyår). så idag efter jobb var jag inne på zara och letade efter något annat. om jag ska vara ärlig så hade jag väldigt svårt med att hitta något. hittade många fina klänningar, men det är inte klänningar jag behöver. utan jag behöver vardagsplagg! hittad en fin blus. men det fanns en fläck på den. jag vill inte köpa en blus för 400 kr med en stor fläck på!? fanns tyvärr inte fler i min storlek.

så jag kom hem med en klänning. men det är inte vilken klänning som helst. när jag har på mig denna klänningen känner jag mig som självaste beyonce. känns som om jag får de finaste kurvorna en kvinna kan ha (enlig min åsikt såklart). i verkligheten är jag ganska rak i kroppen (tyvärr) men denna klänningen drar in på rätt ställe och trycker ut på rätt ställe. LOVE IT!

som alltid görs inte bilden på klänningen rättvis. men visst kan ni ana kvinnliga kruver ändå? att den dessutom är i min favorit färg grön skadar inte heller.
den finns alltså inne på zara för 400 kr.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0