de är hemma

mina fina tjejer från usa är äntligen hemma. de har varit så saknade!

jag trodde att de skulle landa vid halv 3 tiden men så blev inte fallet. jag satt och käkade frukost i min one pice när jag fick ett sms av josse att det var på kastrup och att de snart skulle vara framme i malmö. lite smått panikslagen ringde jag taxi (innan jag hade bytat om) och de sa att de var här om 5 minuter. fick slänga på mig de första kläderna jag såg sedan sätta mig i taxin.

fick syn på de (eller de fick syn på mig) ganska snabbt. sen dess har jag hängt med josse hela dagen. kollat  bilder, sett var hon har shoppat (ga damn, där är saker jag ska låna!). sedan har vi äntligen fixat med vår födelsedags-förfest som äger rum 28. BE THERE!

nu är allt nästan som det ska, nu ska bara amanda komma hem. sedan är allt i sin ordning (okej, det dröjer typ tre månader innan amanda kommer hem, men ändå..)

nej, nu måste jag få lite sömn. tidig morgon imorgon, jobbet kallar!

jessica, varför pillar du dig i näsan?


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0