Helg?

Om alltid skulle ha varit som vanligt så skulle jag haft helg nu. men icke. eftersom att man blir inbeodrar imorgon så har man inget annat väl än att jobba. det som är jobbigast är att man börjar jobba 05.45. eller 05.45 är den senaste tiden jag ska vara på jobb. puuh, blir trött bara av tanken! gissar på att jag måste gå upp vid 04.30?

när vi ändå är inne på lite negativ anda så ska jag berätta för er om min tacopaj. var inne på maxi och handlade lite smått och gott. var hungig så jag köpte med mig en tacopaj som såg god ut. slängde in den i micron och skulle käka den. efter någon tugga så upptäcker jag hur fruktansväft vidrig den är :(?!
 det var bara att slänga skiten och ta en tallrik yogurt med flingor och en macka. hade kunnat haft mycket roligare för de 50 kronerna..

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0