hemma!

jag är hemma och jag är hel.

eller vi kom egentligen hem igår, men det var ganska sent så då orkade jag inte blogga och idag har jag passat på att mysa med min man som just nu är påväg till kalmar.

vet inte ens hur jag ska börja förklara resan.. skidresor är de bästa resorna jag vet. att vara ute hela dagarna i den friska luften, åka skidor som är en av de roligaste sakerna jag vet att göra. äta middag tillsammans på kvällarna, dricka mängder av vin och öl, basta o.s.v.

det ända som är tråkigt är att veckan flyger iväg. helt ärligt känns det som att man sitter i en bil påväg dit, sedan sitter man i en bil påväg hem.

vad har jag att säga om vemdalen då? jag är jätte possitivt överraskad! jag trodde att det skulle vara litet och inte finnas några roliga backar. men jag tycker att det kändes som vemdalen är större än sälen och jag tycker att backarna är härligare och längre än i sälen. men visst, ute livet existerade knappt i vemdalen. det är ett familje ställe. så att åka med familjen var det super!

om ni vill se bilder så gå in på facebook, har suttit hela kvällen och överfört bilder!

men någon bild kan jag bjuda på här :). eller nej, det tog ca 5 min för att ladda upp en bild. så det får blir facebook!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0