jag vet att jag inte borde, men..

haft en super mysig dag med nathalie och glans. träffades och tog en kopp kaffe tsm, snackade igenom vad som har hänt senaste tiden osv. sedan beslöt vi oss för att gå lite i affärerna. kanske vi inte borde ha gjort eftersom att jag shoppade för 700 kr. 700 kr som jag inte ens har. men men, mitt nya motto är att pengar kommer och går. och jag känner redan nu att februari kommer att bli en mycket fattig månad!

efter lite shopping skulle vi skiljas åt. försökte ringa josse, men inget svar så bestämde mig för att åka med nathalie hem till hennes pappa där hela hennes familj skulle samlas, var jätte längesedan jag träffade dem så det var kul. blev att jag käkade middag där hemma också.

kom hem vid halv 10 tiden, så det har verkligen varit en hel dag! nu ligger jag i sängen och hade faktiskit tänkt sova. ska städa mitt rum imorgon innan jag börjar jobba. har sagt det nu i flera veckor, men det har alltid skjutits upp. men imorgon!

klänning från oasis. nersatt från 850 kr till 180!


kavaj HM 500 kr. tyvärr så ger bilden inte kavajens rätta färg. den är mer skrik gul.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0