lördag

har varit en lugn dag idag. vaknade kl 9 av att jag var vrål hungrig. börjar bli irriterad på att vakna av hunger. får inte min sömn :(. men jag gick upp och käka en tallrik yogurt med flingor. sedan smög jag ner under täcket med alex igen och sov till kl 12. när jag vaknade andra gången, var jag hungrig igen.. men denna gången gick vi båda upp och käkade frukost.

åkte sedan upp till stan. alex skulle hämta ett par jeans som han köpte igår, men de skulle sys upp lite.
blev en liten runda på stan. kollade efter födelsedags pressenter till mig :). finns så himla mycket jag vill ha.

efter stan blev det en runda på mobilia. där både jag och alex fick pressentkort på av mormor i julklapp. hittade ett par kängor på din sko som jag gillade, men fick inte köpa de av alex för han tycker inte om billighets-affärer (?).

nu är vi hemma, men bara för en stund. blir pizza och vin hemma hos anastasia och corre ikväll.

btw, jag har fuskat med rökningen, har tagit ett bloss idag. fy på mig!

myser med puppisen innan det är dags att bege sig.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0