Måndag

happ då var det måndag igen. en vecka sedan man kom hem från vemdalen. jag längtar redan till nästa semester, tyvärr är det nog inte förrens till sommaren.

min dag hittils har sett ut som följande, jobb, buss hem, mega frukost, en timmes promenad med hulken, panta burkar och handla på maxi, hem, duscha, äta överbliven pizza till lunch. och nu är det inte långt kvar tills jag ska gå till bussen och återigen befinna mig på jobb. idag är det en tjej som ska gå brevid mig, så blir nog inte fler uppdateringar idag.

jag längtar tills du är färdig med din utbildning. så att vi kan flytta in i vår underbara lägenhet igen och bo tillsammans igen, bara du och jag. jag vill börja med vårat liv igen.
jag vet att det kommer att gå snabbt. det första halv året bara flög iväg. men jag kan inte hjälpa att längta, fast att jag hatar att längta bort tiden. jag älskar dig.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0