myskväll

hade en riktigt mys kväll med sallsan och diddi. har inte träffast diddi sen i sommras eftersom att hon bor i USA. så det var kul att se henne igen. och det var ett tag sedan jag såg sally också, så det var minst lika roligt. ibland kommer livet emellan så man inte hinner ses så ofta (citerat sally). men ibland som ikväll har man turen att man är ledig samtidigt och då behövs det bara ett sms för att träffas. det är så det ska vara (fast gärna mer ofta).

jag har vräkt i mig allt ifrån fruktsallad med vanilj yogurt till godis ikväll så jag mår fett illa. men sådant får man ta ibland. fast varför är det så svårt att sluta äta fast att man är mätt? man äter verkligen tills man mår illa.



nu ska jag tvätta mig, sedan ser jag nog ett avsnitt av despan innan det är dags att tacka för denna dagen.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0