Onsdag 18/1-2012

denna dagen har börjat bra. mamma ringde och väckte mig kl 11 för att planera vårt kalas på lördag (släkten). var ju lagom sugen på att planera det när man är nyvaken..

när vi hade lagt på så tog jag på mina träningskläder och sprang mina 5 km. det var lika jobbiga som alltid. tänk så underbart det hade varit om detta joggandet hade blivit en vana!

nu väntar jag på att ägget mitt ska bli klart. sedan ska jag göra mig iordning och sedan åka till centralen och överraska jessica och josse! bara det inte blir kaos, för de vet inte om att de kommer, jag vet inte exakt när de kommer. hoppas att de kommer att ha mobilerna igång!

later

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste fixa din header igen ser jag!!

2012-01-18 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0