Sista dagen som 21 åring.

vaknade vid halv 9 idag av att min mage kurrade, gick ner och käkade. tanken var väl att jag skulle lägga mig igen. men ångrade mig, likabra att vara vaken och få saker och ting gjorda. och nu kommer jag säkert att ha lättare att somna på jobb ikväll också.

börjar två timmar tidigare idag för att mr s ska till vårdcentralen.

jag saknar alexander så frukstansvärt mycket. jag saknar honom alltid när vi är ifrån varandra, men ibland saknar jag honom extra mycket och just nu är det ett sådant tillfälle. vill bara ligga i hans famn, försvinna från verkligheten en stund.

men han kommer hem redan imorgon, så vi har nästan en hel vecka tillsammans. lovely.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0