Äntligen

så, äntligen var denna veckan över. 84 h arbetande är över för denna gången och det känns jävligt najs. när jag kom hem slänge jag av mig jeans och tajt tröja och slänge på mig shorts och linne och hällde upp ett glas vin till mig som jag känner mig så förtjänad av.
 
min syster och kate kommer hit så ska vi grilla och bara ha en mysig tjej kväll. pappa är borta på annat håll. kan inte tänka mig ett bättre sätt att avsluta denna veckan på (såklart bättre om alex hade varit med,men nu är läget som det är) som för övrigt har kännt ha varat för evigt.
 
saknar mina vänner, träffade josse i fredags men förutom det känns det som evigheter sedan jag träffade mina finaste vänner. hoppas att vi är lediga ungefär samma dagar nästa vecka. <3
 

Kommentarer
Postat av: manda

saknar finaste milla också!!! <3

Svar: åååå vad jag saknar dig mandis <3<3
Camilla Karlström

2012-07-08 @ 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0