första juli

ja ni läste rätt på rubriken, första juli. man kan ju hoppas att sommaren kommer nu för juni var ju inget att hänga i granen..
 
hade en underbar dag igår. jag, alex och borgström åkte ut till borgströms komips i västa ingelsta där vi satt och njöt i solen med kalla öl (cola för mig som körde). efter drygt en timme drog vi igång grillen och grillade fläskfile. mumma!
 
efter ett tag åkte jag och alex hem, hämtade emil påvägen sedan körde vi hem och satte oss på terrassen och tog två glas rose. sedan gjorde jag mig iordning och efter det tog vi taxi till sofia (där även kicki var) som hade ordnat med bål och snacks.
vi drog till lilla vid 23 och mötte upp gullviksgänget. blev några drinkar där. måste rekomendera er att testa big appel mojito, as god!
 
vid ett vandrade vi bort till club F och dansade tills de stängde kl 4. en helt perfekt lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0