Foundation

sensate tiden har jag användt foundation från M.a.c, jag köpte den i december/januari och den är inte slut än. men idag när jag var i stan så köpte jag en ny från Lancome och slänge min från m.a.c.
jag har på senaste tiden fått lite sämre hy och jag tror det beror på att min foundation från mac har "gått ut" att jag har haft den för länge helt enkelt och att den har blivit dålig, precis som mjölk kan bli sur.
jag var inne och googlade och då stod det att man ska ha sin foundation i ca ett halv år och jag har ju haft min från m.a.c längre.
 
jag har även läst att om man har känslig hud som lätt kan få finnar/utslag så ska man hålla sig bort från foundation från m.a.c.
 
jag har läst att teint idole ultra 24h från Lancome ska hålla huden matt länge (det har jag ganska mycket problem med att jag lätt blir glansig i ansiktet) så det var den jag köpte, det ska bli spännande att se vad jag tycker om den. den kostade 450 kr som jag tycker är ganska maffigt, men är den bra så är det värt det. jag köpte min på kicks.
 
om M.A.C från http://fromrebwithlove.com/ 
 
 
 
om Lancome teint idole uttra från make up artisen http://gabriellaelio.blogspot.se/
 
later
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0