Fredag

efter att jag hade sett klart Beyonce konserten (som är AMAZING) gjorde jag mig iordning och sedan körde jag ut till josse som satt barnvakt åt sötaste Minea. jessica (Mineas mamma) satt i ett annat rum och hade nagelkunder. efter ett tag vad hon färdig och då körde vi till entre, kollade runt litei affärer. jag bröt mitt shoppingförbud och handlade ett par shorts. de var nersatta från 250 kr till 100 kr så jag har faktiskt inte dåligt samvete över det.
 
efter att vi hade gått runt lite satte vi oss och fikade på barista, blev att jag handlade min middag där, bulgur med hallumi som jag varmt kan rekomendera!
 
efter vår tripp på entre körde vi hem mot jessica igen, jag och josse tog min bil och körde hem hit. satte på Beyonce konserten (jag får aldrig nog) och josse tyckte också att den var as bra.
 
tanken var att vi sedan skulle vidare till sara, men både jag och josse var helt slut så vi sket i det. jag körde hem josse och nu ligger jag i min säng. ska snart gå och tvätta bort sminket sedan ska jag dyka ner i min bok. imorgon kallar jobb igen..
 
tack för en underbar dag josse, jessica och minea.
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0