Kass

Sorry för kass uppdatering. Men igår var det så himla fint väder så att jag tänkte inte ens tanken att dra upp mobilen eller datorn för att blogga. Går dagen började med att jag hämtade josse vid halv 1 då körde vi upp till stan. Josse gjorde en sak hon har velat göra länge. Men vill inte skriva om det innan hon gör, så det får vänta. Efter det gick vi bara runt i stan och kollade en massa i affärer, tog en glass i solen osv. Träffade på Nathalie också. Så vi satte oss och tog en kaffe med henne. Efter några timmar i stan åkte jag och josse och handlade sedan blev det grillning och efterrätt hemma hos Anastasia. Idag är jag uppe med tuppen (nästan iaf) för att jobba, jobbar mellan 9-15. Känns ändå helt okej, för sen är jag ledig fre, lör och sön :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0