Lördag.

Igår fick jag typ de första riktiga sommar känslorna. Jag, Alex, Kicki, Sofia, Astrid, Johanna, Emma och Chrisse åkte ner till ribban och grillade. Vädret var helt okej och vi hittade ett ställe där det var lä. Det var så himla mysigt att sitta där och äta, dricka och snacka en massa skit. När det sedan blev för kallt gick vi hem till Kicki (som bor 5 min där ifrån). Johanna hade gjort pannacotta till oss som väntade på oss där hemma. Hemma hos Kicki fortsatte snackandet och drickandet. Vi tände också en massa värme ljus och grillade marsmallows över de. Nathalie och josse kom också förbi har inte sett de på jätte länge så det var kul att catcha upp med de. Tog bussen hem vid halv ett. Och väl hemma somnade jag och Alex som små barn. Nu är jag på jobb, ganska trött men det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0