Mitt i natten.

var en undebar kväll hos viktor med trevligt sällsap, god mat + efterrätt och gott vin. med det i kombo kan det aldrig bli fel.
blev inte jätte sent hemma hos viktor. pappa kunde hämta mig så jag slapp att ta bussen mitt i natten.
 
men när jag och pappa kom hem satte vi oss på terssen och delade en flaska vin och bara pratade om allt mellan himmel och jord. jag kommer inte alltid överrens eller håller med min pappa, men han är den underbaraste människan och jag älskar honom av hela mitt hjärta.
när vin flaskan var slut kände vi att vi inte riktigt var redo för att lägga oss än så vi tog varsin öl. men när den var slut fick det räcka.
 
sitter nu i sängen med ansiksmask, trött som fan är jag, men vad ska man göra. vill man vara fin så får man...
 
nej nu säger jag godnatt. tack för ikväll finaste vänner.
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0