Onsdag 4/7-2012

min blogg suger just nu. dels för att jag inte kan blogga från mobilen, det är ju där jag har alla roliga foton osv. sedan är denna veckan helt insane med jobb. jobb varenda dag och långa pass. förutom idag, idag slutar jag kl 15. sedan ska jag och alex hem till hans mormor och morfar och äta middag där med hans familj.
 
imorgon börjar jag kl 9.00 på morgonen och slutar kl 9.00 på fredag morgon (24 h pass) och alex åker ut på fredag morgon innan jag har slutat jobb. så ikväll är våran sista kväll tillsammans, sedan ses vi inte på två veckor.. suger balle att jag jobbar såhär mycket just denna veckan. men vi vill ju ha så mycket pengar som möjligt till USA.
mina ögonstenar. älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0