Sjöbo markan.

Det blev att jag josse, Kate och Jessica körde till Sjöbo marknad. Körde dit nästan direkt efter att jag hade slutat. När vi kom dit var alla hungriga så vi gick och köpte varsin langos. Men det kommer jag nog aldrig att köpa igen. Inte så gott! Sedan gick vi runt och tittade, shoppade, åt (kändes som man åt hela tiden). Fick med mig lite fynd hem bl a ett linne som jag har velat ha jätte länge. Vi avslutade dagen med churros med glass och chokladsås. Men tyvärr var inte de så jätte goda :(. Nu sitter jag med ansiktsmask, snart dags att tvätta av den. Sedan blir det sängen. Börjar kl 8 imorgon.. Blir lite bilder från Jessicas, kates och josses Instagram. Men kanske bättre än inga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0