söndag

jag har inte kunnat blogga från mobilen på hela helgen, där av inga inlägg för detta är första gången jag sitter vid datorn sen i torsdags?
helgen har gått snabbt som vanligt. i fredags var vi först på tosselilla, sedan blev det lilla torg och sen hem till fille en sväng.
igår gjorde vi inte så jätte mycket. var och handlade lite saker som vi behöver till new york sedan handlade vi med oss glass hem till anastasia. när vi var där hemma fick jag ett samtal från pappa att hulken var borta. fy fan vilken em/kväll det var.
gick runt i hela gullvik, ringde på varenda dörr och frågade om henne. men ingen hade sett henne. efter 5 h får vi ett tips från kickis mamma att deras granne hade hittat en hund. vi sprang dit och när jag såg att det VAR hulken släppte allt och jag började stor böla och var helt skakis. efter så mycket känslor och så många tankar jag var helt slut i huvudet. så det blev bara en chill kväll här hemma med lite vin och en massa mys.
 
ska om en stund sticka och spela badminton med pappa, jessica och alex.
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0