Who´s there so save the girl, after she saves the world.

amazing utgång med josse ikväll/natt. drog till klub F och där var det mycket folk och bra musik, då det var bara att dansa tills man inte kunde stå längre. jag gillar klubb F jätte mycket. bästa stället att gå ut på i malmö just nu entligt mig. så har ni inte testat det så rekomenderar jag det!
 
var där tills de tände i taket då kändes det som att det verkligen var dags att gå. gick till MAX för fylle käka lite. nu är jag hemma men jag är inte trött, konstigt som fan med tanke på att klockan snart är 6 på morgonen..
 
har tyvärr inte en ända bild från ikväll, fast att jag hade med min kameran. dåligt dåligt!
 
jag försöker vara stark och stå emot men just nu kan jag inte stå emot längre. mina tårar rinner ner från mina kinder av saknaden efter alex. jag älskar att vara kär, men det är fan jobbigt att vara ifrån den personen man älskar mest i hela världen så pass mycket som jag och alex är ifrån varandra. kom hem nu mitt hjärta!
 
Beyonce - Save the hero
http://www.youtube.com/watch?v=koqDNbLLE-Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0